Archiv táborů

2023 SURVIVAL

2022 ALADINOVA LAMPA

V našem příběhu vystupuje velký laskavý vezír Aladin. Ten svou část země spravuje dobře a hospodárně. Jednoho dne k němu do paláce zavítá karavana kupců, kterou tam zahnala obří písečná bouře. Během večera, kdy je vezír přivítá u svého stolu a pohostí je, si mimo jiných příběhů, vyposlechnou i starou perskou legendu o dobru a zlu, aniž tuší, že se právě stali její součástí. Aladin je totiž požádá, zda by se nepokusili vyhledat dobrého džina, který je ukryt hluboko v poušti a nepřivedli jej do paláce. Kupci tak učiní, džina naleznou a přivedou. Ten jim pak poví svůj příběh o tom, jak mu byla ukradena jeho kouzelná lampa a on ztratil téměř veškerou svou kouzelnou moc. Lampa byla poskytnuta zlému džinovi a právě je na cestě přes celou arabskou říši, aby byla uložena do rukou současného vládce Abu, který je krutý a zlý. Pokud král lampu dostane, spolu se zlým džinem získají úplnou nadvládu nad vším lidským a nad vším přírodním. A zlo vyhraje.


Kupci se s vezírem domluví, že se pokusí doručení lampy zabránit. Hned se vydávají na cestu po stopách lampy. Po cestě se zamotávají do příběhů a prožívají je spolu s jejich protagonisty. Postupně se dostanou až do královského paláce, kde je v podzemí uložena kouzelná lampa. Vypudí zlého džina a lampu z podzemí odnesou. To si ovšem zlý král nenechá líbit a spolu se zlým džinem je začíná pronásledovat. Nastává konečný souboj mezi dobrem a zlem!

2021 SUPERHRDINOVÉ

Na tábor přijíždí děti, které byly vybrány tajemným Mr. ? jako nejlepší adepti do výcviku superhrdinů. Během prvního dne se ukáže, že děti byly vybrány skvěle, všichni obdrží superhrdinovský plášť a masku a nastupují do tréninku. Každý den pak získávají určité superhrdinovské schopnosti - orientaci ve velkoměstech, pohyb ve výškách, střelba, mind control, atd. Zároveň se získáváním superschopností jim Mr. ? přiděluje případy, které je potřeba vyřešit. Děti se tak setkají s krádeží supertajného čipu, únosem dvou významných mužů - vědce a historika, falšováním peněz, výpadky energie na celém světě a ztrátou paměti obyvatel jedné vesnice pod tajemnou horou, ve které se odehrávají prazvláštní jevy. Zároveň musí bránit svou základnu a své schopnosti před Black Heroes, kteří na ně útočí z rozkazu tajemného muže s velkou jizvou ve tvaru M. Díky získaným indiciím z jednotlivých případů našim superhrdinům dochází, že za všemi případy stojí jediný muž, který se snaží sestrojit stroj času a pomocí změn ovládnout celou planetu. Je to právě tajemný muž s jizvou nazývaný Mr. Mann. Toho se našim superhrdinům nakonec podaří vystopovat, porazit všechny jeho Black Heroes a nakonec v lítém boji i jeho samotného. Mr. ? nakonec naše hrdiny povýší mezi nejlepší jednotky světa - takzvané Ultimate Heroes.

2020 TOVÁRNA NA ČOKOLÁDU

Na začátku táborové hry každé dítě obdrží poštou zlatý kupon. Ten slouží jako propustka na Cookrovy ostrovy, kam byl vyhoštěn starý Karlík, když mu továrnu na čokoládu násilím převzal jeho učeň. Ten místo aby dodržel tradici výroby těch nejlepších cukrovinek na světě, mění továrnu na výrobnu bot. Karlík proto povolává děti, aby mu pomohly získat továrnu zpět. To ale nebude tak jednoduché, protože ve všech patrech továrny, kde se vyrábly různé druhy cukrovinek, došlo k událostem, které nebude lehké napravit. Najdou děti všechny barvy lentilek? Odmrazí zmrzlé patro nanuků? Najdou poztrácená gumová zvířátka? A získají všechny důležité suroviny na výrobu té nejskvělejší čokolády? Snad ano - pomáhat jim s tím bude bláznivý výtah, který je do jednotlivých pater převáží...a dělá si tak trochu co chce!

2019 V TEE-PEE

Na začátku tábora se děti ocitnou ve světě indiánů - ve světě síly, odvahy, vytrvalosti a silné vůle! Každý má šanci získat 8 orlích per tak, aby si navždy vydobili slávu a své indiánské jméno! Orlí pera získávají postupně za různé zkoušky, ve kterých musí projevit výše zmíněné indiánské vlastnosti. Každý se snaží pera získat co nejrychleji, protože ze tří nejlepších si bude indiánská rada volit náčelníka celé osady!

2018 FRANCIE ZA LUDVÍKA XIV.

Král Ludvík XIV. umírá, a protože si na jeho trůn brousí zuby zlý kardinál, který chce vládnout, a protože se šušká, že král měl levobočka, snaží se táborníci vypátrat opravdového utajeného následovníka trůnu. Během tábora se jim zjevuje mnoho historických postav a oni vylučovací metodou musí v pravý čas zjistit, kdo je opravový syn/dcera krále Slunce!

2017 V LABORATOŘI

Táborníci pátrají po příbězích bláznivého vědce a spolu s jeho hodným já prochází různými laboratořemi a plní úkoly, které se jim v jednotlivých místnostech odkrývají. Setkají se například s laboratoří chemickou, fyzikální, biologickou, ale také hudební, laboratoří lidského těla nebo supermoderními technologiemi. Zabrání na konci šílenému vědci napáchat nenapravitelné škody? Pomohou mu najít jeho ztracenou lásku Elvíru?

2016 DRAČÍ HVĚZDA

Táborníci se ocitají ve světě hvězd a hvězdné oblohy. Každý tým si v rámci svého souhvězdí buduje své město - když získají během táborových her suroviny, mohou si je proměnit za různé stavební prvky do svého sídla. Staví si tak nejen domy, ale i přivádí vodu do svých měst, budují pole, kostely a jiné důležité prvky. Tým, který si první vybuduje hvězdné město, může pomýšlet na poskládání dračího souhvězdí a získání draka jako věčného ochránce své říše!

2015 GULLIVER

Děti se vydávají na dobrodružnou plavbu s Gulliverem. Každý den se ocitají na jiném ostrově, kde musí překonávat různé nástrahy - zimní ostrov, ostrov zmatených jazyků, barevný ostrov, atd. Jejich cílem je přivézt co nejvíce zpráv a informací anglické královně a výměnou za to získat podíl na vládě nad slavnou Anglií!

2014 PEVNOST BOYARD

Protože se všichni táborníci ocitají na Pevnosti Boyard, musí vybojovat postupně všechny klíče tak, aby byli schopni otevřít pokladnici. Také ale musí uhádnout všechny hádanky, které jim přinesou indicie, které potřebují k odhalení hesla k pokladu. Pevnost důkladně prověří jejich odvahu, sílu, chytrost a bystrost. Porazí temné pány pevnosti? Zvítězí sami nad sebou v zákeřných zkouškách odolnosti? Získají poklad, který se ukrývá v hlubinách Pevnosti Boyard?

2013 STAROVĚKÉ ŘECKO

Táborníci prožívají příbehy a báje Starověkého Řecka. Setkávají se s Bohy, kteří jim nejen pomáhají, ale také do cesty kladou různé překážky...

2012 JUMANJI

Děti odjíždí na vysněnou odpočinkovou dovolenou. Pohoda a klídek ale nemá dlouhého trvání - hned první den své táborové "dovolené" totiž táborníci vykopou starou hru, která je přenese na Havaj. A čím déle hru hrají, tím více se zaplétají do dobrodružství a úkolů oživlé hry Jumanji...

2011 JAPONSKO

Tento rok se naši táborníci ocitli na druhé straně světa - v dalekém Japonsku. Úžasné oblečení, zajímavé jídlo, zvláštní tradice - to vše potkávali v této táborové hře.

2010 DETEKTIVOVÉ STARÉ PRAHY

Stará Praha vydává svá tajemství, která měla zůstat navždy skryta. Naše děti se tentokrát ocitají v rolích detektivů - záhady jim pomáhají rozplétat i různé svérázné vynálezy dávných dob!

2009 PRAVĚK

Jak to chodilo v dobách dávno minulých? Jaký život měli pravěcí lidé? To vše si vyzkoušeli naši táborníci a ještě si u toho pohladili mamuta! :-)

Na tábor přijíždí děti, které byly vybrány tajemným Mr. ? jako nejlepší adepti do výcviku superhrdinů. Během prvního dne se ukáže, že děti byly vybrány skvěle, všichni obdrží superhrdinovský plášť a masku a nastupují do tréninku. Každý den pak získávají určité superhrdinovské schopnosti - orientaci ve velkoměstech, pohyb ve výškách, střelba, mind control, atd. Zároveň se získáváním superschopností jim Mr. ? přiděluje případy, které je potřeba vyřešit. Děti se tak setkají s krádeží supertajného čipu, únosem dvou významných mužů - vědce a historika, falšováním peněz, výpadky energie na celém světě a ztrátou paměti obyvatel jedné vesnice pod tajemnou horou, ve které se odehrávají prazvláštní jevy. Zároveň musí bránit svou základnu a své schopnosti před Black Heroes, kteří na ně útočí z rozkazu tajemného muže s velkou jizvou ve tvaru M. Díky získaným indiciím z jednotlivých případů našim superhrdinům dochází, že za všemi případy stojí jediný muž, který se snaží sestrojit stroj času a pomocí změn ovládnout celou planetu. Je to právě tajemný muž s jizvou nazývaný Mr. Mann. Toho se našim superhrdinům nakonec podaří vystopovat, porazit všechny jeho Black Heroes a nakonec v lítém boji i jeho samotného. Mr. ? nakonec naše hrdiny povýší mezi nejlepší jednotky světa - takzvané Ultimate Heroes.